Bijnaquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
Nope, deze is pas sinds vandaag uit, overal voor minstens 45.
Heb ook gelezen dat sommige plaatsen hem voor 38 euro hebben verkocht.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
Nope, deze is pas sinds vandaag uit, overal voor minstens 45.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijna
http://tweakers.net/pricewatch/223923/grand-theft-auto-iv-pc.html
quote:Onze prijs: ¤ 39,49
Advies Prijs: ¤ 49,99
Voordeel: ¤ 10,50
Levertijd 4 - 6 weken
Momenteel niet leverbaar
De enige 2 die goedkoper zijn dan 47 euro. -> Ex verzenden natuurlijk.quote:Niet op voorraad (levertijd ca 7 a 14 dagen)
Winkel adviesprijs : ¤49,99
Onze prijs : ¤43,30
Uw voordeel : ¤6,69
Over een week hebben ze weer voorraad, dan moet je dat gewoon doen...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:35 schreef gonzo1979 het volgende:
mmm dan denk ik dat ik hem toch bij CDWOW bestel voor 31 euro incl. verzenden wanneer je niet onder de 30 gaat
ja 9 december is ideaal voor mijn verjaardag, succes met de verkoopquote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Over een week hebben ze weer voorraad, dan moet je dat gewoon doen...
Zo is het. Ik heb gezegd dat bieden mag, als je hem wilt, doe een bod. Misschien kan ik met 30 ook wel akkoord gaan... Ik ben volgens mij niet irreëel ofzo, ik bied zelfs nog aan om hem te komen brengenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:42 schreef NanKing het volgende:
Er zijn nu wel genoeg webshops gepost waar hij evt goedkoper kan zijn, als je het niet met de prijs eens bent dan doe je een goed bod.
Inderdaad. En misschien kan je dan nog een glimlach krijgen, die zijn onbetaalbaarquote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo is het. Ik heb gezegd dat bieden mag, als je hem wilt, doe een bod. Misschien kan ik met 30 ook wel akkoord gaan... Ik ben volgens mij niet irreëel ofzo, ik bied zelfs nog aan om hem te komen brengen
Genoteerd, ik wacht nog heel even afquote:
Raar, ik heb een dualcore 2.2ghz (die haalt het wel) maar mijn geforce 8600m haalt het niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:42 schreef T42 het volgende:
wat voor pc heb je dan ts? ik draai hem op een p4 (2.4) met 1gb mem moeiteloos (owjah wel onder win xp)
ow w8 ik heb wel dikke vga kaart jahquote:Op donderdag 4 december 2008 09:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Genoteerd, ik wacht nog heel even af
[..]
Raar, ik heb een dualcore 2.2ghz (die haalt het wel) maar mijn geforce 8600m haalt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |